Cum am redevenit organizator de nunţi

V-am spus până acum că noi doi am fost organizatorii celui mai important eveniment din viaţa noastră? După ce am ales data nunţii, ne-am aventurat într-un adevărat rollercoaster şi am coborât din el abia în momentul în care am ieşit pe uşa restaurantului dimineaţă, după eveniment. Nu spun că ne-a fost uşor, dar această experienţă ne-a adus o mulţime de satisfacţii şi ne-am simţit bine până la capăt. În acest articol, vreau să vă povestesc cum am redevenit organizator de nunţi, pentru nunta prietenei mele.

A trecut ceva timp de la nunta noastră, dar încă mai simt emoţiile. Şi, pentru că există deja un precedent, prietena mea m-a rugat să îi organizez şi ei nunta.

“Haide, ai experienţă! Am încredere în tine, tu mă cunoşti foarte bine. Nu pot apela la altcineva.” Atât mi-a spus.

Organizator de nunţi – a doua oară e mai uşor

Nu mi-a fost greu să aleg tematica nunţii. Mirii iubesc muntele, aşa că le-am propus ca locaţie un salon de evenimente în Braşov. Ei stabiliseră doar data: 7 septembrie 2019 şi cumpăraseră verighetele.

Sunt conştientă că locaţia este elementul-cheie în organizarea unui eveniment perfect. De aceea, am căutat recomandări pe reţelele de socializare şi pe site-urile de turism. Vreau să fie o experienţă memorabilă pentru toţi invitaţii, de la mic la mare. Caut un loc departe de agitaţia oraşului, cu salon de evenimente modern si cu posibilitate de cazare în Poiana Braşov a rudelor care vin de departe. Opţiunile sunt diverse, dar între toate se remarcă Royal Boutique Hotel. Eleganţa şi comfortul îi caracterizează, iar eu exact asta caut.

Foto: Royal Boutique

Lucrurile încep uşor-uşor să se aşeze şi urmez paşii cu o uşurinţă ieşită din comun pentru o persoană fără experienţă în organizarea de evenimente. Recunosc că facilităţile pe care le oferă hotelul îmi sunt de mare ajutor. Ştiind că mirii nu-şi doresc o nuntă tradiţională, mă gândesc să îi surprind cu un eveniment de weekend. 3 zile, 6-8 septembrie, cu oameni apropiaţi, relaxare şi emoţie, într-un cadru modern, de vis.

Am vorbit cu fotograful şi am stabilit că vor avea şi o şedinţă foto “Save the date” cu două luni înainte de nuntă, pe vârful masivului Postăvaru. Va introduce în cadru baloane colorate inscripţionate cu data nunţii.

Aflăm că sala de nuntă a hotelului are o capacitate de maxim 150 de locuri. Stabilim bugetul şi, în funcţie de el, facem o listă cu invitaţi.

Foto: Royal Boutique

Căutăm împreună modele de invitaţii. Ador lucrurile handmade, care poartă amprenta personală, aşa că mă ofer să creez un design personalizat pe care să îl folosesc pe invitaţii şi pe plicurile de bani, chiar şi pe cartea de oaspeţi. Tot eu le-am făcut şi pentru nunta noastră.

Cu două săptămâni înainte, comand buchetul, lumânările şi aranjamentele florale pentru sală şi biserică.

Foto: Unsplash, Royal Boutique

Evenimentul propriu-zis

În ziua dinaintea petrecerii, mirii vor fi primii care vor sosi la hotel. Atât ei, cât şi naşii vor avea cazarea gratuită. Vor avea câteva ore doar pentru ei, apoi se vor ocupa de recepţia invitaţilor.

Ne va fi uşor să ne încadrăm în buget. Toţi invitaţii care se vor caza la Royal Boutique Hotel vor beneficia de un preţ promoţional.

Foto: Royal Boutique

Ne vom asigura încă o dată că totul merge conform planului şi vom privi împreună apusul de pe terasa hotelului.

Vor veni şi prieteni de departe, dar nu-mi fac griji. Gazdele se vor ocupa de transferul lor de la şi/sau la aeroport. M-am gândit şi la cei care nu vor fi prezenţi: vor putea urmări live întreaga petrecere, datorită conexiunii gratuite Wi-Fi pe care ne-o pune la dispoziţie hotelul.

Ziua nunţii va fi una cu totul specială. De la ceremonii la şedinţa foto în centrul vechi al Braşovului şi apoi la petrecere, am plănuit totul până la cel mai mic detaliu.

Hotelul ne-a întâmpinat cu o gamă diversificată de meniuri, special concepute pentru satisfacerea celor mai exigente gusturi.

Foto: Royal Boutique

DJ-ul va întreţine atmosfera pe ringul de dans, profitând la maxim de dotarea sălii cu un sistem de sunet complet. Mirii vor deschide dansul, după sosirea tuturor invitaţilor, cu melodia lor preferată:

Le vom fi şi noi alături, cu excepţia pauzelor de masă şi drumurilor la open bar. Tortul oferit cu drag de gazda evenimentului ne va încânta papilele gustative la finalul petrecerii.

Foto: Unsplash

Pentru a treia zi am programat o serie de activităţi. Unii vor rămâne la grătar sau se vor relaxa pe terasă, alţii vor alege plimbările în zona montană Postăvaru. Copiii se vor putea juca în spaţiile special amenajate pentru ei, atât în interior, cât şi în exterior.

Foto: Royal Boutique

Iar eu mă voi bucura de faptul că am dus la bun sfârşit această experienţă, dar şi că am fost aleasă să organizez un eveniment atât de special: nunta prietenei mele.

Notă: Acest articol a fost scris pentru proba 19 a ediţiei de toamnă SuperBlog 2019.
Sponsor: Royal Boutique Hotel Poiana Braşov

Dacă v-a plăcut articolul meu, daţi-mi de ştire printr-un like. E gratis! Iar dacă vreți să fiți la curent cu noutățile, abonaţi-vă aici şi/sau urmăriţi-mă pe Facebook.